Thursday, June 28, 2012

Friends

Assalamualaikum :)

Hmm, hati nie tetiba rasa sayu sangat lepas baca satu entri berkenaan "Kawan". Tetiba terfikir lah kan. Dalam dunia yang meluas nie, wujudkah "Kawan Sejati"? Aku pung tak tahu..

Bagi aku kawan nie penting. Kita semua kena ada kawan. Kalau takdak kawan hidup nie umpama "kera sumbang".So aku nie manusia yang suka berkawan. Tapi aku jugak memilih nak berkawan. Tak semua org kita boleh rapat kan? Setakat nie , aku dengan kwn sekolah rendah and menengah still contact melalui "Twitter", "Facebook", Text-ing" even kami semua tak selalu jumpa :')
 
Friendship Tumblr Quotes 


Friendship Quotes Tumblr 

 “But I will go get some peanut butter for all that jelly you have.”

“I am going to shove a knife up that ass of yours.”


I honestly would not change my friends for the world.


A best friend scolds you like a dad, cares like a mom, teases like a sister, irritates like a brother, & loves you more than a lover. 


REALLY LOVES THIS QUOTES <3 

No comments: