Thursday, June 28, 2012

Makan Malam

 Assalamualaikum :)


Hufff! Malam nie saja dah masuk 2 entri aku buat. Sebab bosan sangat meh malam nie, hihi. So, malam nie aku dengan family dinner dekat "MaiCafe". Abah selalu jugak bawak kami satu family dinner dekat situ. So, malam nie kurang sorang tak join "Angah".

Tadi masa pih, first time aku dah decide nak makan apa. HAHAHAHA! Selalunya, aku blur sikit nak pilih nak makan apa, hihi. So, malam nie aku makan "Crispy Fried Chicken" and minum"Iced Blended Cappuccino" . So nyummmeeyyhhh ! :D

Rasa macam sedih pulak bila abah bawak makan dekat sini. Sebab aku rasa macam aku bawak makan malam nie sebab aku dah nak pulang ke negeri angkat "Alor Setar". Sobsobs :'( . Tapi sokay lah, aku enjoy makan malam nie dengan Familiaaaa <3.


"Crispy Fried Chicken"
Masa nie dah makan baru ingat nak amilk gambar >.<''
THANKS ABAH UNTUK MALAM NIE :D

No comments: